loading...
رئال مادرید
سجاد بازدید : 40 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مهاجم آژرانتيني تيم فوتبال منچسترسيتي گفت: به توصيه‌هاي مارادونا احترام مي‌گذارم اما از خواسته او براي ترک من‌سيتي و انتقال به رئال مادريد پيروي نمي‌کنم.



    به نقل از ديلي‌ميل، سرخيو آخرو آينده‌اش را در گرو ادامه حضور نزد آبي‌هاي آسماني شهر منچستر مي‌بيند. اما ديگو مارادونا، اسطوره سابق فوتبال آرژانتين و پدر همسرش که اکنون مربي الوصل امارات است، به وي توصيه کرده به فکر حضور در جمع کهکشاني‌هاي مادريدي باشد.


دراين مورد گلزن يک فصل اخير من‌سيتي اظهار داشت: تابستان گذشته وقتي به من‌سيتي ملحق شدم، فکر مي‌کردم زمان زيادي طول بکشد که بتوانم خودم را با فضاي حاکم بر اينجا وفق دهم. اما چنين اتفاقي نيفتاد و من از همان بدو حضورم در تيم، گلزني کردم. صادقانه مي‌گويم انتظار نداشتم در همان فصل اول حضورم براي من‌سيتي بتوانم گل‌هاي زيادي بزنم. اما آمار نشان مي‌دهد عملکرد خوبي دراين زمينه داشته‌ام.


آخرو افزود: به نقطه نظر مارادونا هميشه احترام گذاشته‌ام. او معقتد است براي من بهترين تيم، رئال مادريد است. اما تصميمي براي رفتن به اسپانيا و حضور در رئال ندارم.


گلزن 23 ساله اهل آمريکاي جنوبي تابستان گذشته درازاي 45 ميليون يورو از تيم اتلتيکو مادريد اسپانيا جدا شد و به تيم دوم شهر منچستر پيوست. وي در فصل جاري در 31 بازي 22 گل زده است.


آخرو ادامه داد: در عين حال سعي مي‌کنم احترام مارادونا را حفظ کنم. وقتي او را مي‌بينم، نمي‌گويم چرا چنين حرفي را زده است. او نقطه نظرش را گفته و کوشيده به من توصيه کند. او هر چه را که دوست داشته باشد، مي‌گويد. بديهي است که من براي آينده‌، ‌خودم تصميم‌ مي‌گيرم.


مهاجم آرژانتيني سيتي عنوان کرد: هيچ‌وقت نگفته‌ام مي‌خواهم براي رئال مادريد بازي کنم. چنين خيالي نيز براي آينده ندارم. من در من‌سيتي مي‌مانم چون واقعا از حضور در اين تيم انگليسي خرسند هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام ب وب من خوش امدید من میخواهم این سایت را گسترش دهم تا طرفدار های رئال مادرید بیشتر شوند لطفا نظرات خود را بدهید ودر نظر سنجی حتما شرکت کنید با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفتار کدام بازیکن هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 754