loading...
رئال مادرید
سجاد بازدید : 31 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ستاره پرتغالي مادريد تاکيد کرد که کسب عنوان آقاي گلي برايش اهميت چنداني ندارد.



با برد 0-3 رئال مقابل اتلتيک بيلبائو در ديدار 4شنبه شب ورزشگاه سن ممس قهرماني کهکشاني ها در رقابتهاي اين فصل لاليگا قطعي شد.

درپايان اين ديدار، کريستيانو رونالدو که به تقسيم کردن شادي هايش با هواداران مادريدي مي انديشيد دراين باره گفت:« اميدواريم که جشن قهرماني مان خوب باشد. »

اين ستاره پرتغالي درادامه به اين نکته اشاره کرد که به کسب جوايز فردي فکر هم نمي کند:« انچه براي من مهمتر از هرچيز ديگري بود، فتح اين جام قهرماني بود. من همين الان دو کفش طلا دارم و برايم مهم نيست که آيا پي چي چي را مال خود کنم يا نه.»

کهکشاني ها براي دستيابي به اين هدف با قدرت فراوان تلاش کردند. اين نظر ستاره پرتغالي رئال بود. او درادامه گفت:« ما خيلي خوشحال و راضي هستيم چون در يک رقابت لاليگاي خيلي سخت به قهرماني رسيديم و بازي کردن مقابل تيمي مثل بارسلونا خيلي سخت است. ما تيم برتر بوديم و اين را 7 امتياز فاصله اي که ميان دو تيم وجود داردف اثبات مي کند.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام ب وب من خوش امدید من میخواهم این سایت را گسترش دهم تا طرفدار های رئال مادرید بیشتر شوند لطفا نظرات خود را بدهید ودر نظر سنجی حتما شرکت کنید با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفتار کدام بازیکن هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 761